.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه روانبخش به احمدی‌نژاد درباره مشایی

آقای احمدی‌نژاد! همان گونه که قبلاً نیز نوشته‌ام، دشمنان اصلی رحیم مشایی، همان دوستان واقعی شما هستند. اگر خوب دقت کنید خواهید دید که دشمنان واقعی شما از حامیان جدی وی می‌باشند و حاضر نیستند سخنی علیه او بگویند

حجت‌الاسلام روان‌بخش از شاگردان آیت‌الله مصباح یزدی و از روحانیون هوادار دولت، نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهوری را بر روی وبلاگ خود منتشر کرده است:

هفته گذشته آقای رئیس جمهور در گفتگوی مستقیم با مردم، مطالب خوب و مفیدی درباره اوضاع کشور بیان کرد که قابل تقدیر بود؛ ولی در مقام گلایه از کسانی که بر سر راه دولت مشکل آفرینی می‌کنند به تعریف و تمجید از رحیم مشایی پرداخت و تخریب یارانش را کار کسانی دانست که با دولت دشمنی دارند.

آقای احمدی‌نژاد! همان گونه که قبلاً نیز نوشته‌ام، دشمنان اصلی رحیم مشایی، همان دوستان واقعی شما هستند. اگر خوب دقت کنید خواهید دید که دشمنان واقعی شما از حامیان جدی وی می‌باشند و حاضر نیستند سخنی علیه او بگویند، بلکه در مواقع مختلف حتی به تمجید از وی‌ می‌پردازند! حتما مجموعه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و شاگردان آیت‌ا... مصباح را که در انتخابات نهم و دهم از مبلغان شما و امروز نیز از مدافعان دولت هستند، می‌شناسید و خوب می‌دانید که آن‌ها در زمره منتقدان حضور وی در دفتر شما و از مخالفان جدی و منطقی پندارهای غلط مشایی‌اند.

حتما می‌دانید آیت‌ا... مصباح که به تعبیر مقام معظم رهبری به معنای حقیقی کلمه دارای بصیرت هستند، همواره جریانات انحرافی را به خوبی شناخته و با آن به مخالفت برخاسته اند و کسانی که در آن زمان حقایق برایشان روشن نبود، به مرور زمان حقیقت را فهمیدند. برای نمونه، می‌توان به جریانات انحرافی دکتر شریعتی، سازمان مجاهدین خلق( منافقین)، نهضت آزادی، مدعیان اصلاحات، سروش و... اشاره کرد که در همه این موارد تشخیص درست استاد بر همه آشکار گردید. امروز نیز به رغم حمایت همه جانبه جنابعالی، ایشان مشایی را فردی دارای اشکال می‌داند و بارها خطر وی را برای دولت و انقلاب گوشزد نموده و در سخنرانی خود در بیت رهبری تأکید کرد کسانی که بی شرمانه شعار مکتب ایران سر می‌دهند خودی نیستند.

آیا می‌توان گفت علامه مصباح با دولت دشمنی دارد‌؟! و یا رگه‌های انحرافی را نمی‌شناسد؟! شایسته است جنابعالی قدری بیش‌تر در‌باره اظهارات مشایی تامل کنید و به حرف‌های وی با دیده تردید بنگرید و آن‌ها را به یک کارشناس دینی عرضه کنید؛ آن‌گاه خواهید دید که بسیاری از این حرف‌ها گرچه ظاهری دینی دارد ولی باطن آن‌ها برگرفته از همان افکار پوسیده غربی‌هاست و بعضا با حرف‌های فراماسون‌ها یکی است! به‌راستی تا کنون فکر کرده‌اید چرا آقای هاشمی که سایه شما را با تیر می‌زند، هیچ وقت بر ضد مشایی سخنی نمی‌گوید؟ و چرا مشایی نیز از فتنه و فتنه گران تبری نمی‌جوید و آن‌ها را محکوم نمی‌کند تا جایی که از سوی حامیان آن‌ها مثل زیبا کلام به خاطر همین موضوع مورد تجلیل قرار می‌گیرد؟!

آقای احمدی نژاد!

ما شما را به پاکی می‌شناسیم و شخصیتی می‌دانیم که دلتان برای مردم و انقلاب می‌سوزد ولی یادتان است که در ایام انتخابات پس از آن که خبر اهدای طلای همسر آیت‌ا... مصباح در راه شما، پخش شد، زنان فقیر طلاهای نا چیزشان را برای موفقیت جنابعالی می‌دادند و نوعروسی در یزد گردن بند خود را برای تکثیر سی دی‌های شما تقدیم کرد؟ همه این‌ها به عشق تحقق دولت اسلامی بود.

مردم از این که شما در دور دوم یعنی انتخابات دهم نیز به‌رغم آن که رئیس جمهور بودید، برای تبلیغ خودتان حاضر به هزینه از بیت المال نبودید خوشحال می‌شدند و از زندگی خود برای تبلیغ شما هزینه می‌کردند و ما بر چنین رئیس جمهوری افتخار می‌کنیم. ولی امروز! آیا‌ روش‌ آقای مشایی که و با در اختیار گرفتن پول‌های کلان فرهنگی گویا در جهت تبلیغ انتخاباتی خودش بر آمده و هر از چند گاه باتولید سی دی تبلیغاتی جدید و تکثیر ده‌ها هزار نسخه‌ای به تبلیغ خویش می‌پردازد، با مشی و منش شما سازگار است؟ آیا حیف و میل بیت المال در شورای ایرانیان خارج از کشور و دعوت از دانشجویانِ استان‌های مختلف برای گوش دادن سخنرانی وی با هزینه دولت و تهیه بلیت هواپیما و فراهم کردن همه امکانات از قبیل هتل و... با روح دولت اسلامی سازگار است؟!

یا هزینه سنگین برای هنرمندانی که هنرشان را در راه نابودی انقلاب به کار می‌گیرند و تجلیل از آن‌ها و به انزوا کشاندن هنرمندان متعهد، با آرمان‌های بلند حضرت عالی مطابقت دارد؟ با کمال تاسف می‌بینیم که آقای مشایی ادامه دهنده همان راه و جریان هاشمی است و البته طولی نخواهد کشید که اوضاع بدتر از این خواهد شد و باید بر گذشته خود تأسف خورد و گریست. به‌راستی آیا ایراد اتهام به حضرت امام و رهبری در باب‌ موسیقی درست است؟ آیا تبلیغ اندیشه‌های باطل فراماسون‌ها در کشور با روح دولت اسلامی سازگاری دارد؟ آیا طرح مسایلی مانند انکار امت اسلامی و تمدن اسلامی وطرح بهره مندی کفار از بخشی از حقیقت که قرار است در آینده از افاضات آقای مشایی بهره مند شویم، با قرآن مجید در تعارض کامل نیست؟

حد اقل انتظار ما این است که اگر صلاح می‌دانید‌ وی همچنین در دفترتان فعالیت کند، دست کم به تبلیغ او نپردازید؛ چرا که این‌کار، تبلیغ‌ اعتقادات باطل او محسوب می‌شود و شما نیز در گناه آن شریک خواهید بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.